Izberite jezik:
header_duhovno_sredisce.jpgheader_zgodovina.jpgheader_cerkev.jpgheader_domov_2.jpgheader_druzinski_center.jpgheader_forum.jpgheader_gnidovcev_dom.jpgheader_samostan_lazaristov.jpgheader_vrt.jpg

Jezus je edini Gospod

Ni odgovorov
s. Slavica Lesjak
Odjavljen
Zadnjič prijavljen: 13 hours 2 min od tega
Pridružen: 13.01.2011

»Jezus ni ta ali oni gospod, Jezus je Gospod, je edini Gospod. On je središče, ki nas oživlja in gradi. To je Gospod: središče. Farizeji, o katerih govori današnji evangelij, so v središče svoje vernosti postavljali mnoge zapovedi. Tudi danes, če ni Jezusa v središču, bodo v središču mnoge druge stvari. Zato srečujemo veliko kristjanov brez Kristusa, brez Jezusa.

 

Kot primer vzemimo kristjane, ki imajo farizejsko bolezen in svojo vero postavljajo na številne zapovedi. Mislijo da morajo narediti mnogo stvari, ne da bi vedeli zakaj, le da morajo. In Jezus, kje je? Zapoved je veljavna, če prihaja od Jezusa. To počnem zato, ker Gospod želi, da to počnem. A v kolikor sem kristjan brez Kristusa, to počnem, ne da bi vedel, zakaj moram to početi. Obstajajo tudi kristjani brez Kristusa, ki iščejo samo pobožnosti: Če te tvoje pobožnosti vodijo k Jezusu, je to dobro. Če pa ostaneš na mestu, nekaj ni v redu. Obstaja še ena skupina kristjanov brez Kristusa in to so tisti, ki iščejo bolj redke, posebne stvari, ki iščejo privatna razodetja, medtem ko se je Razodetje že izpolnilo z Novo zavezo. Ti kristjani želijo spektakel razodetja, slišati nove stvari. A morali bi vzeti v roke evangelij… Velja samo tisto, kar te vodi k Jezusu, in velja samo tisto, kar prihaja od Jezusa. Jezus je središče, Gospod, kot on sam pravi.« (Papež Frančišek med sv. mašo v Domu sv. Marte, 7.9.2013)

 

 

 

 

Papež Frančišek med jutranjo mašo: V središču kristjanovega življenja je vedno Kristus

 

 

 

 

 

 

Dan posta in molitve za mir v Siriji in na Bližnjem vzhodu

 

 

 

 

 

»Kristjan je v temelju vesel. Krščansko življenje ima držo veselega srca. Seveda pridejo tudi trenutki križa in bolečine, a vedno je prisoten globok mir veselja, saj se krščansko življenje živi kot praznovanje, kot Jezusovo svatbo s Cerkvijo…

 

Naslednjo držo, ki naj bi jo imel kristjan, najdemo v priliki o svatbi kraljevega sina. Povabljeni so bili tako dobri kot hudobni. A ko se je praznovanje začelo, je kralj pogledal, kdo ni imel svatovske obleke. Ob tem se seveda lahko vprašamo, kako naj bi jo le imeli, ko pa so jih našli na križiščih cest. Pa vendar je pomen povsem preprost: Bog nas prosi le za eno stvar, ko pridemo na praznovanje: celostnost. Ženin je najpomembnejši, Ženin napolni vse. O tem govori tudi današnje prvo berilo, ki spominja na Jezusovo celostnost. V Njem in po Njem so bile ustvarjene vse stvari: On je središče in vse! Jezus je tudi glava cerkvenega telesa. Je izvor. Bog mu je dal polnost, celostnost, da bi bile v Njem spravljene vse stvari. Kristjan naj bi torej v Njem prepoznal Edinega. On je vedno zvest in tudi od nas zahteva zvestobo.

 

To je druga krščanska drža: prepoznati Jezusa kot vse, središče, celostnost. Vedno bomo sicer imeli skušnjavo, da bi to novost evangelija, to novo vino vrgli v stare drže. To je greh in vsi smo grešniki. Potrebno pa je to priznati. Stari mehovi ne morejo nositi novega vina. Novost evangelija pa je, da je Jezus ženin, ženin, ki se poroči s Cerkvijo, ženin, ki ljubi Cerkev, ki da svoje življenje zanjo. Jezus od nas torej pričakuje veselje praznovanja, veselje, da smo kristjani. In pričakuje tudi celostnost: On je vse. Če imamo torej nekaj, kar ni od Njega, se moramo kesati, prositi za odpuščanje in iti dalje. Naj nam Gospod vsem podari milost, da bi vedno imeli to veselje, kot da bi šli na svatbo. In da bi imeli to zvestobo - edini ženin je Gospod.« (Papež Frančišek med sv. mašo v Domu sv. Marte, 6.9.2013)

 

 

 

Papež zjutraj pri maši: Kristjan je v temelju vesel