Izberite jezik:
header_duhovno_sredisce.jpgheader_zgodovina.jpgheader_cerkev.jpgheader_domov_2.jpgheader_druzinski_center.jpgheader_forum.jpgheader_gnidovcev_dom.jpgheader_samostan_lazaristov.jpgheader_vrt.jpg

Božji klic ni sad volilne kampanje ali marketinga

Ni odgovorov
s. Slavica Lesjak
Odjavljen
Zadnjič prijavljen: 9 hours 24 min od tega
Pridružen: 13.01.2011

»Moja velika skrb je, da naši mladi izgubljajo korenine. Tega se bojim. Morda je današnje delo pripraviti pot, da se bo videlo, kakor je oznanil Joel: 'Starčki bodo imeli sanje in mladeniči bodo gledali videnja' (glej Jl 3,1). Občutimo pomanjkanje poklicev, a se ne smemo zaustaviti pri tem pritoževanju, in kakor glasba iz ozadja objokavati pretekle zmage, ko pa nam Gospod pravi: 'Glej naprej in glej, kaj moraš storiti.' V vsakem primeru je potrebna pazljivost, da ne bi prihajalo do prozelitizma. Nasprotno, iskati je treba načine za odpiranje poti, da bi Gospod lahko spregovoril, da bi Gospod lahko poklical. Vsekakor ni treba pripravljati volilne kampanje in ne trgovske kampanje, kajti Božji klic ne spada med modele marketinga. Je nekaj drugega. Zato, bodite pogumni in pojdite naprej!

Še imamo čas, da obnovimo korenine. Prav tako imamo še čas, da pomagamo sanjati moškim in ženskam, ki bodo zatem mladim dali zmožnost preroštva. Danes je bolj kot kadar koli prej potrebno, da se mladi pogovarjajo s starimi. V tem smislu je dialog med starimi starši in vnuki medgeneracijski dialog na visoki ravni. Še imamo čas, ne zapravimo ga. Prisluhnimo skrbem mladih in tudi starih. Dajmo jih skupaj in stvari bodo šle v pravo smer. O številu poklicev odloča Gospod. Mi počnimo to, kar nas je prosil: moliti in pričevati.« (Papež Frančišek v video sporočilu udeležencem španskega narodnega tedna za ustanove posvečenega življenja; Vatikan, 6.4.2018)

 

Papež mladim: Božji klic ni volilna kampanja